Masöz Buse Kocaeli/İzmit

Selam beyler buseden masaj almak istermisiniz yerinizde veya otelde kendi yerim yoktur lütfen telefonla tandevu alınız...

İletişim Bilgileri
05374901829


Editör Notu:Sizde İsteklerinizi romx34@hotmail.com adresine mail atarak bizlere ulaşabilirsiniz.İstekleriniz en kısa zamanda sitemizde yer alır.Tecrübe sahibi veya yorum sahibi arkadaşlar istedikleri konuya yorum yazabilirler...
Özel Not:Sitemiz türkiyedeki tüm masaj salonlarını ve masözlerin ilanlarını içermektedir.Hiç bir masaj salonu ve masöz ile ilgimiz yoktur.Biz sadece masaj salonlarını masöz ilanlarını ve var olan tecrübelerimizi sizlerle paylaşıyoruz.Lütfen 3kişi gelmek istiyoruz ne kadar falan gibi gereksiz mailler atmayınız...

2 yorum:

YSK EMLAK BORSASI dedi ki...

merhabalar sürekli masaj yaptıran biriyim ama bu güne kadar sağlıklı temiz bir yer bulamadım sizden ricam tavsiye edebileceyiniz nezih hijyenik güvenli huzurlu bir masaj salonu önermeniz bu konuda yardımcı olur iseniz sevinirim
iyi çalışmalar

Webmaster dedi ki...

ortaköyde reflex vardı galiba istediğiniz şekilde elit bir salon siz yinede siteye bakın sitemizdeki salonları googleda arayarak websitelerini ziyaret edin resimlerinden zaten anlarsınız nasıl bir salon olduğunu?